Blogas kirpimas
Kaip atpažinti gerą kirpėj
Nukentėjau nuo kirpėjos
Geras kirpėjas
Kirpyklos i kirpimas
Įeidami į kirpyklą mes įsivaizduojam kaip patyres kirpėjas per trumpą laiką pavers mus karalienėmis ir karaliais su prašmatnia šukuosena. Tačiau ištikrūjų tikrai ne visada viskas gaunasi būtent taip, kaip mes tai įsivazdavome. Taigi dėl kokių priežasčių gautas rezultatas ne visada tenkiną tą svarbų klientą. Atsakymas iš esmės yra paprastas. Dažniausiai tai būna neteisingai pasirinktame kirpimo meistre. Kad apsisaugotume save nuo netinkamos šukuosenos, peržiūrėsime pagal kokius kirpėjo poelgius galima atskirti jo neprofesionalumą.
Kirpėjas neišpildo kliento prašymo
Pavyzdžiui klientė nori pašviesinti plaukus keliais tonais ir palyginti galiukus vienu centimetru. Dažnai atsitinka taip, kad klientė išeina su paprastu plaukų dažymu ir galiukais nukirptais kur kas daugiau nei vienas centimetras. Būtent toks rezultatas sako apie tai, kad kirpėjas negali įsiklausyti į kliento prašymą. Nekreipti pilnai dėmesio į kliento pageidavimą – tai vienas iš kirpėjos neprofesionalumo punktas.
Kirpėjas atlieką darbą paskubomis
Pasitaiko tokių atveju, kai klientui atėjus į kirpyklą, kirpėjas ima nerimauti, jaudintis ir jis pradeda savo darbą atlikinėti paskubomis. Tokiu atveju klientas gali pradėti jaustis labai nejaukiai ir patirti nemažai neigiamų emocijų. Šiuo atveju žmogus greičiausiai jau nenorės sugrįžti į šį grožio saloną, ar kirpyklą.
Plaukų kirpimas
Kirpėjas bando gudrauti
Kai kurie meistrai atlikdami savo darbą bando sutaupyti, ko pasakoje gali nukentėti kliento plaukų būklė, arba klientas gali nemažai permokėti. Jie gali naudoti pačias pigiausias priemones, klientui sakyti, kad tai yra labai brangūs dažai, lakai ar panašiai. Gali naudoti brangaus šampūno buteliuką į kurį įpiltas paprasčiausias pigus šampūnas, arba skėsti plaukų dažus vandeniu, kad galėtu ilgiau jais naudotis. Tokie meistro poelgiai gali rimtai pakenkti plaukams ir šukuosenai.
Kirpėjas neišreiškia svetingumo
Šis punktas pasireiškia tada, kai klientas atsisėda į kirpėjo krėslą, o anas su neigiamu žvilgsniu ir neigiamomis emocijomis imasi reikalo ir visiškai nebendrauja su klientu. Žinoma ne kiekvienam klientui reikia, kad kirpėjas šnekėtu visą laiką tuščiomis kalbomis, tačiau tai yra tikrai daug geriau, nei kad meistras visa laiką pratylėtų netaręs nei žodžio. Jei kirpėjas yra tikrai profesionalus, tai jis turėtu sugebėti rasti bendravomo priėjimą prie kiekvieno savo kliento, o tam yra būtinas bendravimas, bent jau minimalus.
Meistro netaktiškumas
Kirpėjo bendravimas su klientu, žinoma yra geras dalykas kuris sujungia klientą ir kirpėją, tačiau kirpėjui derėtu žinoti ką galima sakyti ir apie ką geriau nutylėti. Tad kartais klientui tenka bendrauti su visiškai netaktišku meistru. Šis punktas pasireikštu jei kirpėjai pradėtu tarpusavyje kalbėti apie tai, kaip jiems atsibodo jų darbas, arba apie tai, kaip jiems atsibodo kokie nors jų klientai ir taip toliau.
1
0 Comments