Kaip visada būti geros nuotaikos


0

Daugelis mūsų, norėtų nuolat patirti tik teigiamas emocijas. Bet mūsų nuotaiką įtakoja faktoriai, daugelį kurių labai sunku sukontroliuoti. Tačiau vis tik, yra keli patarimai, kuriais vadovaujantis, galima greitai ir nesunkiai pakelti sau nuotaiką.
Niekada, dėl nieko,nekaltinkite savęs. Kaltės jausmas, daugelyje atvejų, priveda prie depresijos.
Nepasiduokite nesėkmėms ar neigiamoms įvykių pusėms. Stenkitės visur įžiūrėti teigiamų savybių. Auklėkite savyje optimistą.
Išsimiegokite. Mokslininkai primygtinai reikalauja nepažeisti miego, darbo ir poilsio režimo
Visada atskleiskite naktines užuolaidas, tik prabudus. Ryto saulės spinduliai sugeba padovanoti jums gerą nuotaiką visai dienai, todėl stenkitės rytaisvaikščioti, o nesinaudokite transportu (išskyrus dviratį).
Pažaiskite su savo naminiu augintiniu. Mokslininkai teigia, kad 15 minučiųbendravimas su šuniukais ar kačiukais, sugeba suaktyvinti hormonų, atsakingų už gerą nuotaiką, gamybą ir išsiskyrimą. Tai būtų serotoninas, prolaktinas ir oksitocinas.

Gera nuotaika

Gera nuotaika

Šypsokitės. Moksliškai įrodyta, kad šypsena leidžia aktyvuoti tokias smegenų dalis, kurios surištos su laimės pojūčiais.
Nevenkite šokolado. Vien tik šokolado kvapas, geba padaryti mus laimingesniais. Mes ne be reikalo užsimanome šokolado skiltelės, kai sugenda nuotaika. Triptofanas, esantis šokolade, gali skatinti laimės hormonų gamybą ir išskyrimą.
Paskirkite dalį savo laisvalaikio kūrybai. Jei jaučiate neigiamas emocijas, pabandykite išlieti jas ant popieriaus lapo. Įkvėpimas, toli – gražu, ne visada ramaus ir laimingo gyvenimo rezultatas.
Reguliariaisportuokite. Kasdieniai 30 minučių užsiėmimai fizine kultūra, palengvina depresijos simptomus.


Like it? Share with your friends!

0
eKaip

0 Comments